Pressemeddelelse - Dream & Bike Tours

Motorcykelrejser!

Skandinaviens største, mest erfarne arrangør og udbyder af motorcykelrejser.

Vi kunne i 2013 fejre vores 15 års jubilæum på markedet og det er vi stolte af og særdeles tilfreds med. Vi har aldrig haft så mange kunder på vores forskellige arrangementer og det var specielt på USA rejserne, at den store fremgang var – men at vi startede året med at have 19 gæster med på vores 20 dages rejse til New Zealand, var en rigtig stor oplevelse og ikke mindst, da vi på samme rejse kunne fejre en af vore ældste kunders 80 års fødselsdag. Så – alder ingen hindring – han deltog også på vores 14 dages Nordkap rejse i 2008.
Tidens trend og kundernes krav om, at en ferie i dag skal være mere aktiv og anderledes end for blot 10 år siden, samt at antallet af nye motorcykel ejere, har taget en eksplosiv udvikling og det vel og mærke inden for den aldersgruppe vi primært henvender os til - gæster som er vant til at rejse og derfor stiller krav til kvalitet, ekspertise og servicering. Det i sig selv er en udfordring, og i Dream & Bike Tours føler vi os i høj grad rustet til at tage udfordringen op. Netop her i 2014 kan understegnede fejre at det 35 år siden at jeg forlod lærergerningen og kom inden for rejsebranchen og det vel at mærke inden for både planlægnings og afviklings delen.
Med den store stigning i antallet af motorcyklister, også for dem, der tager kørekortet, oplever vi nu også en stigende efter spørgelse fra firmaer, som gerne vil honorere en medarbejder eller vi har fornøjelsen at producere en skræddersyet rejse for firmaet, til deres kunder.
Der er efterhånden også dukket mange former for motorcykelklubber op med det ene formål, at man er socialt sammen en gang om ugen for at nyde en køretur og ”sparke lidt dæk”. I den mørke tid hvor cyklen er sat ind, tilbyder vi at komme ud, for at præsentere vores koncept og holde et foredrag med billeder fra forskellige rejser.

Touring-konceptet
Vi følger altid gruppen med en bagagevogn, vi har reserveret hoteller, lagt smukke og spændende ruter for dagens etape, og vi fortæller gerne om de historiske og kulturelle seværdigheder, der passeres. Vi har reserveret fly og motorcykler, hvis det er en af de rejser man vælger. Kort sagt vi er foran – bagved – tovholder – sikkerhedsnet - og til stede for gæsternes ønsker og behov. Alle vore turguider har fra den ene eller anden rejsemåde stor erfaring i de forskellige lande.

Nyt
Vi har nu også gæster med, der ønsker at deltage på vore rejser i bil og dette kan selvfølgelig også lade gøre, da vi gerne lejer f.eks. en Ford Mustang eller hvad man nu ønsker i stedet for en Harley.

Realiser dine drømme…
- er et slogan vi har haft lige fra starten. Det efterleves vel i dag mere end nogen sinde, med den store økonomiske frihed som findes blandt den stadig store aktive del af befolkningen, som er gået på efterløn/pension.

På egen Motorcykel:
Ind til videre kan vi i år tilbyde rejser til Ireland, Skotland, Tyskland, Østrig, D-dagskysten, Jersey, Kroatien
Alle rejser på egne motorcykler - og fra 4 til 12 dages varighed.

På lejet Motorcykel:
Her har vi efterhånden 7 forskellige rejser til USA fra 10 – 19 dage. Som noget helt nyt har vi nu også fået Vietnam med.
Endelig tager vi den 19/1 2009 igen af sted på vores 20 dages rejse til New Zealand.

Vi håber, at I vil bringe denne nyhed videre og tjekke vores rejser på hjemmesiden samt nyde vores billedgalleri.
Vi er selvfølgelig medlem af Garantifonden og Danmarks Rejsebureau Forening, og står gerne til disposition for yderligere spørgsmål.

Dream & Bike Tours ApS

Kurt Sørensen